Proces obsługi zamówień

Zamówienia z Czech
Nie obsługujemy zamówień pochodzących z Republiki Czeskiej. Jedynym oficjalnym dystrybutorem naszych książek w Czechach jest Pani Alena Vycichlova. W celu złożenia zamówienia prosimy przejść na stronę www.frivolitka.cz.
Dokładamy wszelkich starań, aby rozpoznać zamówienia pochodzące z Czech podczas procesu składania zamówienia na naszej stronie. W przypadku kiedy mamy podstawy przypuszczać, że zamówienie pochodzi z Republiki Czeskiej, wyświetlamy komunikat z prośbą o przejście na stronę www.frivolitka.cz. Jeśli jednak potwierdzą Państwo zamówienie z Czech i je opłacą, Państwa pieniądze zostaną zwrócone (pomniejszone o wszelkie opłaty manipulacyjne nałożone przez instytucję finansową, którą Państwo wybrali, np. PayPal lub bank).

Składanie zamówienia
Kiedy to tylko możliwe prosimy składać zamówienia poprzez formularz udostępniony na naszej stronie. Jeśli z jakiegoś powodu nie jest możliwe skorzystanie z naszego formularza, przed wykonaniem jakiejkolwiek wpłaty za towar prosimy o uprzednie skontaktowanie się z nami drogą mailową lub telefoniczną. Wpłata, o której nie zostaniemy poinformowani, może zostać przeoczona.

Wymagane dane
Aby obsłużyć zamówienie potrzebujemy: listy produktów, którymi są Państwo zainteresowani, informacji o ich ilości, Państwa adresu email lub numeru telefonu oraz dokładnego adresu wysyłki razem z kodem pocztowym i nazwą kraju, jeśli adres wysyłki jest za granicą.
Zamówienia będą wysyłane na dokładnie taki adres, jaki Państwo podali. Jeśli będzie niewystarczająco precyzyjny, wysłany towar może wrócić do nas, a wówczas będą Państwo musieli ponownie zapłacić za wysyłkę. Co więcej, czas potrzebny do dostarczenia towaru znacznie się wydłuży.

Większe zamówienia
Jeśli są Państwo zainteresowani zamówieniem więcej niż 5 egzemplarzy naszych książek, podczas tworzenia zamówienia na naszej stronie nie wyświetlą się dokładne koszty przesyłki jak ma to miejsce przy mniejszych zamówieniach (do 5 egzemplarzy). Zamiast tego pojawi się informacja, że skontaktujemy się z Państwem aby podać dokładny koszt wysyłki. Powodem jest nasze ciągłe poszukiwanie najtańszych rozwiązań transportowych. Prosimy bez obaw potwierdzić takie 'niepełne' zamówienie. Kiedy skontaktujemy się z Państwem podając dokładny koszt transportu i uznają Państwo, że kwota jest zbyt wysoka, anulujemy zamówienie bez żadnych konsekwencji.

Status zamówienia
Po poprawnym utworzeniu zamówienia, na podany adres email wysyłamy wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zlecenia. W tej wiadomości znajdzie się link do strony, na której można sprawdzić szczegóły zamówienia oraz jego aktualny status. Jeśli nie otrzymają Państwo wiadomości w przeciągu kilku godzin od utworzenia zamówienia na naszej stronie, prosimy o kontakt.

Czas realizacji zamówień
Zamówione książki wysyłamy w przeciągu 3 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. Przykład: jeśli otrzymamy wpłatę w poniedziałek, książki wyślemy najpóźniej w czwartek; jeśli wpłatę otrzymamy w czwartek, książki wyślemy najpóźniej we wtorek następnego tygodnia.
Jeśli posiadamy Państwa email, po wysłaniu przesyłki powiadomimy Państwa o tym fakcie. Może wystąpić dzień opóźnienia pomiędzy wysyłką zamówionego towaru i wysłaniem wiadomości. Jeśli jednak nie otrzymają Państwo od nas żadnej informacji w przeciągu 5 dni roboczych od dokonania wpłaty, prosimy o kontakt.

Płatności
Akceptujemy następujące formy płatności:

  • PayPal (www.paypal.pl)
    Nasz adres email w systemie PayPal to publisher@gecom.pl
  • Przelew bankowy
    Posiadamy rachunki w następujących walutach: USD, EUR, CHF, GBP oraz PLN. Poniżej przedstawiamy dokładne dane:

    Paweł Kobzdej
    ul. Frezji 19
    05-831 Młochów
    Polska

    • EUR
      IBAN: PL73 1140 2004 0000 3312 0270 6364
      SWIFT: BREXPLPWMBK
    • USD
      IBAN: PL57 1140 2004 0000 3212 0270 6216
      SWIFT: BREXPLPWMBK
    • GBP
      IBAN: PL78 1140 2004 0000 3112 0270 6372
      SWIFT: BREXPLPWMBK
    • CHF
      IBAN: PL56 1140 2004 0000 3112 0270 6380
      SWIFT: BREXPLPWMBK
    • PLN
      IBAN: PL34 1140 2004 0000 3902 4064 5640
      SWIFT: BREXPLPWMBK

Prosimy umieścić numer referencyjny zamówienia w tytule płatności. Bez tego numeru Państwa wpłata może zostać przeoczona.

Wysyłka
Zazwyczaj wysyłamy książki za pośrednictwem Poczty Polskiej (www.poczta‑polska.pl). Używamy priorytetowych listów poleconych, które można śledzić na stronach Poczty pod adresem sledzenie.poczta-polska.pl

Czasami korzystamy również z usług innych firm transportowych jak UPS.

Jeśli nie otrzymają Państwo zakupionych towarów w przeciągu 2 dni roboczych od daty wysłania (2 tygodni przy zamówieniach zagranicznych), prosimy o kontakt. Będziemy się starać odnaleźć taką przesyłkę, a jeśli się to nam nie uda, złożymy reklamację w odpowiedniej firmie transportowej.

Faktury
Za złożone zamówienie możemy wystawić fakturę. Jeśli jej Państwo potrzebują, prosimy umieścić odpowiednią informację w uwagach podczas tworzenia zamówienia lub wysłać nam wiadomość. Prosimy pamiętać o dostarczeniu wszystkich niezbędnych danych, np. NIP.

Przechowywanie danych
Dane, które Państwo podają podczas składania zamówienia, sa przetwarzane jedynie przez firmę GECOM. Nie udostępniamy ich firmom trzecim i używamy ich do poprawnej obsługi Państwa zamówienia. W przyszłości na podany przez Państwa adres email możemy również wysłać informację o naszych innych produktach, chyba że nie wyrazili Państwo na to zgody.

Copyright © 2006-2024 Gecom | All rights reserved | XHTML | CSS
grupaSELF.pl